Rozdávame radosť

Monika Pečarová|10. 5. 2017

S našimi zákazníkmi zámerne budujeme dlhodobé a priateľské vzťahy. To, že je o nich postarané po celý čas, kedy prístroj nakúpený u nás vlastnia, berieme ako štandard. Radi ale vymýšľame, čo urobiť navyše, pretože radosť zákazníka je aj našou radosťou.

Každého poteší niečo iné

Niekoho poteší, že sa na nás môže kedykoľvek obrátiť s prosbou o radu alebo pomoc, iného keď dostane odmenu za hádanku, kalendár na konci roka, niektorý z našich drobných propagačných predmetov alebo si vyberie odmenu v Klientskej zóne. Od tej doby, čo sme si zaobstarali firemný elektromobil, to máme jednoduchšie. Zážitok ničím nenahradíš. Niektorých našich zákazníkov sme Teslou zviezli - a všetkých to obrovsky nadchlo. Keď sme videli, akú veľkú radosť môžeme spôsobiť, rozhodli sme sa zapožičanie Tesly vložiť ako občasnú výhru do našich súťaží.

Zážitok poteší každého

Zatiaľ posledným "dočasným pánom Tesly" bol pán Ondřej Cimfl z Potštejna, ktorý ju vyhral za účasť na našom Dni otvorených dverí. Zapožičanie Tesly okomentoval ako "naj zážitok v živote". On i jeho rodina si užili výlety, pri ktorých najazdili úžasných takmer tisíc "šťastných" jarných kilometrov. Zo svojich ciest nám poslali aj foto-pozdravy. O pár z nich sa s ich súhlasom radi podelíme.


Ďalšie príspevky

Nasprejujte si nové potrubie do starého

Hľadáme po svete nové technológie, ktoré by vám uľahčili život s inžinierskymi sieťami. Táto veta znie z Radetonu celkom často. Že to nie je prázdna fráza dokazuje náš posledný úlovok, na ktorý sme sa boli...

Mgr. Marián Zelenický | 15. 2. 2021

Pri strate signálu pomôže režim Maxima

Ak pracujeme v režime s navigačnými šípkami a stratí sa nám signál, je vždy jeho následné dohľadávanie efektívnejšie na režim Maxima. Ten totiž bez signálu neruší zvukom, ani šípkami, ktoré bez signálu...

Bc. Peter Maňko | 8. 2. 2021